كنت حاسس الفراق ينسيني فيك
كنت مغرورا بعمري
ولو اي كلام مصر دي حبتيي
ولوو كان بدي نلتقي في حياتي تشرقي
ولو حسيتها قفلت وهمومك كترت عليك ما تقولش ربي غضبان يمكن من
ولو كنت اخر حد هضحب بيه
اخر قرار انسيني
اخر قرار فول كلور
كنت تايه وصغير
كنت بتعامل بطيبه قلبي
ولو كان لسه فيك احساس هتندم على اللي ضيعته ولما تشوف قساوه ا
كنتى وحدى بدون موسيقى
اخر ربع ساعه الاهلي والوداد