ولو اي كلام مصر دي حبتيي
ولوو كان بدي نلتقي في حياتي تشرقي
ولو حسيتها قفلت وهمومك كترت عليك ما تقولش ربي غضبان يمكن من
ولو كنت اخر حد هضحب بيه
ولو كان لسه فيك احساس هتندم على اللي ضيعته ولما تشوف قساوه ا
ولو تفصلنا حدود حبك موجود
قفلت غشامه
ولو كل الكلام اتقال عيي
ولو ناسياني
ولوقتو اننا نتحسب
ولو يتعاد زمانى كله هعيشه انا ليك
ولو علي الغاب كلنا في الهواء غلبانين
ولو