فيكن تنسوا
كنت عارفه شيرين
كنت هفضل كل دا
الفراقيه
كنت حاسس الفراق ينسيني فيك
فيك دوده طول ما انا موود موجده
كنت مغرورا بعمري
حاسس أنا أنا قرب
كنت تايه وصغير
كنت بتعامل بطيبه قلبي
كنتى وحدى بدون موسيقى
كنت ف بالى من يومين
كنت بعقلاتي وعين الله علي