مين ده اللي نسيك تعرف لو قلبي بيتكلم كان رد عليك
مين إلى كان نفسو يفرقنا مين إلى انقظنا وغرقنا
مين إلى كان نفسو يفرقنا
الليلة اليلاتي
مين ده اللي انتهى دا انا لسه بسخنلها
الليل عاقب والنجوم طلو
مين جه نصحني يوم وانا في النار بعوم
مين في الليل
مين دا اللي يحس ورقتي
مين قال البعد بينسي م اهو فالبعد اهو فاكر
مين دا الي ناسيك نانسي
مين الي الجاي
الليله عسيلي