مين ده الي انتها ده انا لسا بسخنلها
مين ده الي انتهي دا انا لسا بسخنلها
كان قلبها مغلقا
مين ده اللي نسيك تعرف لو قلبي بيتكلم كان رد عليك
كان ليا في يوم حبيب احلى من القمر
مين إلى كان نفسو يفرقنا مين إلى انقظنا وغرقنا
مين إلى كان نفسو يفرقنا
مين ده اللي انتهى دا انا لسه بسخنلها
مين جه نصحني يوم وانا في النار بعوم
كان عريك واتنحي ريم
مين في الليل
كان قلبه مليان احساس
كان ممكن اقدر