كنت نقول مانعشق
كنت بصبر نفسي
كنت قاعده مره
الليل نوه
الليله نوه
كنت فين حليم
اللي شاف جدعنه مني انا شوفت النقص منو
وانا اللي كنت فاكرة انو هيشتكي من بعدي
وانا هعمل ايه وانا قلبي داايه
اللي كلامي ع مقاسو
كنت اول كل
الليله بليل
وانا منستش كلامو ولا ايامو ف يوم