وأنا أعمل إيه
قلبك دا شمال
وأنا بتفرج
قلبك من الرحمه فضى
قلبك تلاجه وم بيدق
قلبك مغرور عايش فى الدور ولا عمري جتلك
البعيد شوفتك صارت محال
قلبك قصح اغنية
هاتلي فوتيكا و جبفاز
وأنا لو علي قلبي فحن عشانك فجأه ومال
هاتلي قلبك ده وأنا أقوله البعيد لازم نوصله
قلبك اسودص
وأنا داخل على اعتابه وعلى القبة الخضرا