مين بيغني اغنية اسمعي عيشتك فالهنا اتريكي مهملة
مين بيغني اغنية اسمعي
كنت هربان من البشر
مين ضم هوا يعم
كنت بتعامل بطيبه مين معايا مين عليا ولاه كله زي بعضوا امير س
كنت ارق واحل الحاضرين
كنت فاكرهم زين بس
كنت فاكرهم زين بس طلعو شين رساله للي خان عمر حفظي و اوشا الص
كنت بديهم عيوني بس طلعوا اصحاب جبانه
مين دا الي انتها لسا بسخنلهت
كنتي بشانك عاليا عليهم
مين زعل ماما
كنت مسافر قد طويت البجاد كلمات فقط