وأنا أعمل إيه
وأنا بتفرج
قلاب اسيزو
وأنا لو علي قلبي فحن عشانك فجأه ومال
قلا ي هوا الاغنيه
وأنا داخل على اعتابه وعلى القبة الخضرا
قلا وأنا مكاك
وأنا لحالي حوده بندق
وأنا منساش مين باع ومين بيراعي
وأنا ويش أقول
وأنا الملهي في ذنوبي
وأنا ماشي ادور عليكي
وأنا ماسك غربالي