وانا بحكي عليكي ساعات بتنزل دمعا من عيني بدون موسيقى
حلوه خاصمه خالد عجاج
وانا مالى مصطفى كام
وانا مالى
الحياه وريتني وشوش من غير الوان عصام صاصا
معاك انتي مانويت الغدرة
وانا كان على عينى عينى انسى ال حصل انا لسه بخيرى بخيرى
وانا كان على عينى عينى
وانا اديدتهم عيوني
حلوه شاربه ويسكي وماشيه بقلب هاسكي
وانا كان على عينى hatem bas
وانا كان على عبنى انسى الى حصل دى انا لسه بخيرى من كل الى ات
وانا كمان خطاب شفت معاك انت حياه حلوه