لما قلبي يدق رنه هاتف
جيتك يا يمه ناجح هاهي وغني
لمان تجرحو ناس لئيمه
لما عمل ارضيه لوحدو
لماعلمتوا بان القوم قد رحلوا
لما قالو بتاع حشيش سيطي سمع من مفيش
لماذا رقم 666 يمثل ابليس
وانا بتفرج متكتف مدمر مش قادر انسي اول مره
وانا وانا عديت نجوم ااسما
لماي انا اتغيرت
وانا اللي بقيت انا الحاني
لما اللول قلتلك خليني
لما لاقي الشوق