وانا معاك مش بفك
لما كيفك طاب جاي نادم على الفراق
لما بتوحشيني بتصبر
لما طل ابو سنينه
لما اموت جوجو متسيط
لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
لما سالتيني بحبك لي
لماذا تخليت عنى كاظم
وانا وياه ولا حاجه في الدنيا
وانا اخترتك فالسمع لما يوحى
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب