هذا اول كلام واخر كلام في العشق و الغرام
عيني بتنزف دم انا هقتل نفسي انا هشرب سم
عيني تعباني قوي عشان مقدرش ابص للقمر
هذا اللي يزيد النور نوره
هذا يا حب كارمن
عينك السود سحروني
هذا زهري وهذاحدي
عيني مش حلوه معايا فلوس ابدل ليه
عيني في مريتى
عينا على الدنيا وعلى الدنيا وعينا
عيناها نزفها مشتكاها بصوت رضوان
عيني واقف علي حيلي
عيني لما جت تفتح قلت الاقي انت