انا من منطقة زى شيكاغو قلق
انا غين فى حتة تالتة
انا الشيطان سقاني سمه و قالي رو انت الكبير
قلبي رقيق
انا اقدر اكون اسيبك لجورج
انا الشطان سقاني سم
انا من بعد ما كنت بخاف من الدنيا
انا فين انا في حته تالتله
انا من اليوم نفسي يام عند من الغرام
انا انا انا انا يما ضيعنا فلوس فى الهوا
اناشيد افراح اسلاميه
انا من بعد ماكنت بخاف
انا الي همسك الحديده واحط على الناس الجديده اصل النهاية مش س