عندي حايه سابعه
ليه كذا
عندي جيران
عندي صاحبه معوضاني
ليه انا بحبك صوت عالى الجوده
ليه الظلم ليه ليه يا ربي ليه فريد الأطرش
ليه زرعتي الشو ك في الغصم
ليه بيلوموني ليه
ليهيا هنا
عندي صحاب لاكن بامنه
ليه يعني
ليه البدايات مش بطول
عندي كام ملاحظه على الجمال ده لحظه