كان في زمان حدوتة بيني و بين
كان نفسي تكوني ليا بكتب كلتم بكي ف اغنيه
كانه امبارح الجز الثاني الحلقه الاولى
كان فيه واحد مح قاعد ويه اخواتو حمو بيكا
كان ودي نتلقي مغربي
كان كل حلم عيش
كان تنسيني مابنساك
كان الحنين جليله
كانت الايام فى قلبي
كان قراري
كان تندري قداش عليها خطاب
كان نسيتيني م بنساكي
كان كتب نعرس باللي نحب