كنا فين وبقينا فين
كنا فبن
لما نجمو السما
لما رأني في هواه متيما اسراء الاصيل
لماذا ياتى الفتور
لما تبقى معايا عمر دياب حالات
لما اتلامس بيني وبينك أبو السيد
لما رحة من عندي ياحال بعد ضلية
لما ييوحشني
لما ثانية تفوت عليا هاني شاكر
لمازا اقبل المسيح او ارفضه
لماذا نمارس ال أصلا
لما بتجنن