لما جيت انا طالب ايدك
لما تخذلك البرايا
كلواتساوس وتكل
كانو قليلا منا اليلي ما
لما قوليلي مش بحبك
كان لازم محبش حد فارس قطبريه
كان اين مر ملا بالدماء
لما عرفش يكون شبهي قال عليا اوحش كلام
لما تاخد حقنه يحيى الفخراني
كان يا ما كان عمرو دياب
كان لقيت بروحي
كان الحنين بعدك واحب مين بعد
كان فية عصفورة قلبي بيهواهة