لما كيفك طاب جاي نادم على الفراق
لما بتوحشيني بتصبر
جيتي من وين علشان تفوتي
لما طل ابو سنينه
لما اموت جوجو متسيط
لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
جيتك بالمحبس محمود القصير
لما سالتيني بحبك لي
لماذا تخليت عنى كاظم
عليان انا اشتهى بالبكاء
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب