لماذا يظهر المعتقلون ف نظام التسد بلزى المخطط
لما بعت الشي ده جولي
لماذا شعبان
لما اهويا حبيبي
لماذا نصوم رمضان
لما قلنا بكره احلي
لما استعبط طول السنه
لما تروح البيت بعد الشغل
لما يقول فتح يا عليم
لما مدرس المادة يدخل مراقبة
لما يكون الزوج والزوجة مجانيين
لما زار المركب من الساعه
لما بغيب متبعيبش أو انطق