لما كحلتي لعيون مافكرتي بقليبي
لما انتي موتي عشاني وبقيتي عشقاني
لما قلولوا دي قد ك قال انا حبتها
لما في ثانيه سمعت صوت الضباط
لماذا سجن عبود بريده
لما صاحبك يخونك القيصر
لما تلاقي نجوم السما مليانه امان
لما الحبيب قلبه انتصرن
لما تكلم الاستاز بتاعك وابوك يقولك تقول ايه
لماذا لا تصلي للشيخ يعقوب
لما بتكوني
لما دوبنا الهوا
لما تخذل كل برايا بس صيح يارب