لما بتوحشيني بتصبر
لما طل ابو سنينه
لما اموت جوجو متسيط
لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
لما سالتيني بحبك لي
لماذا تخليت عنى كاظم
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب
لما البحر ينشف هنساه ابو يوسف
لما الراجل يتكلم الست ما تعملش معاه
لما بعوز اتكلم بروح لمرايتي وا او اروح للكيف
لماذا ترك البونى الايمان بالله وكتب شمس المعارف الاقذر في تا