لما بغيب مبيغبش اونطة
لما اسيا تغضب من يلف
لما بتجاحد مبهبش ولا واحد حمو بيكا
لما ابقي معاك ess
لما كنتو احنا ماكنتوش
ابقى فوت علينا بكرا ي سيد
لما بدا منك القبول مهدي
لما يجرحون مشاعرك بس انتي اصلا معندكش مشاعر
لماذا سليم إنفصل عن زينب
لما الجريمة
لما ابص ف عينك الايام بتضحكي
لماذا احببتكي استكنان
لماذا كبارنا