لماذا يبعث رءيس دولة برسائل
لما كحلتي لعيون مافكرتي بقليبي
لما انتي موتي عشاني وبقيتي عشقاني
لما قلولوا دي قد ك قال انا حبتها
لما في ثانيه سمعت صوت الضباط
لماذا سجن عبود بريده
لما صاحبك يخونك القيصر
لما تلاقي نجوم السما مليانه امان
لما الحبيب قلبه انتصرن
بتاع الانمي لعنة ساتشكو الجزء2
لما تكلم الاستاز بتاعك وابوك يقولك تقول ايه
لماذا لا تصلي للشيخ يعقوب
لما بتكوني