كان يامكان اصيل
كان عندى تلات عصافير
كان فيا حب كبير وجيت بأديك قتلته
كان بيقولي بحبك اه كان بيقول عبد الحليم
كان القسمه أبت تديني
نفسي اسالك حفل
كانو يقولولي بس ما اصدق نادر الشراري
كانت جمده بس معايا سهلا
كان بودى نلتجى و فى حياتى تشرقى
كانت روحو في ايدو
كان المفرود تكوان موجود في ايامي
نفسي اوريبك الحرق
كان مسك يدي