كان نتشمكرو في المدينة بسيلسيون راه تبلينا
كان اسمي محمد
كان لي يا فراق حبنا كاملة
وحياه قلبي وافراحه بدون موسيقى
كان لازم احبك حالة واتس
كان المفروض اعطي ظهري للعذاب
كانت معاكم اني كنت موتي
كانلك معايه اجمل حكايه فالعمر كله
كانت نفوس البشر خوانه
كان جيت الدنيا راني اغنا واحد
وحياه قلبي و افراحو
كاني شوق اليل
كان يكره الشيب حتى قالتله هالكلمة سيب الشيب ماهر الساهر