كان عندى عشر سنين وسيم اوى اوى
كان لك معايا شرين
كانت هناك حماقي بدون موسيقى
كانت فين العيون دي
كان مالي عبد الحليم
كان فيك حاجات كنت بحبها تامر حسني
كان نفسي تحس باوجاعي
كان قلبك مواء ليا كان رمزك العطاء
كانت حياتي عدم غيث
كان على عينى تفضلى فى عينى
كان في احده كل حياتها عاديه
كانت زيارتها
كان بيحاول يخطف اين عباس في ابوه لحقه في اخر