كانو قليلا منا اليلي ما
كان لازم محبش حد فارس قطبريه
ليه مستنتش
كان اين مر ملا بالدماء
ليه يا دنيتي حابه تدغدغي ف انضف انسان
ليه البدايات مش بتطول حالات واتس
ليه ياحظ قافل ببانك انتو خير وانا اللي شر
ليه خلتنا نحلم والامل لمع عيوننا
كان يا ما كان عمرو دياب
كان لقيت بروحي
كان الحنين بعدك واحب مين بعد
كان فية عصفورة قلبي بيهواهة
كان فية عنقود عنب