كانو قليلا منا اليلي ما
كان لازم محبش حد فارس قطبريه
كان اين مر ملا بالدماء
كان يا ما كان عمرو دياب
كان لقيت بروحي
كان الحنين بعدك واحب مين بعد
كان فية عصفورة قلبي بيهواهة
كان فية عنقود عنب
كان قلبي في يديك
كانت حلوة اوي المرة دي
كان مظلوم
كان الحين لعنية
كان ليه انا كلامي عليكي بفكر فيكي