الليلة الليلة اتلمو الحباب
الليلة في عنا فرح توجيهي الغالي ونجح
الليلة يجيني خالي
كابونجا سابت سابت
عيني بتنزف دم انا هقتل نفسي انا هشرب سم
الليله ظي غي العرض طالعلكوا
عيني تعباني قوي عشان مقدرش ابص للقمر
عينك السود سحروني
عيني مش حلوه معايا فلوس ابدل ليه
عيني في مريتى
عينا على الدنيا وعلى الدنيا وعينا
عيناها نزفها مشتكاها بصوت رضوان
عيني واقف علي حيلي