كان دايق عاوز فازلين
الليلة الليلة ازي الليلة علي الشيخ
الليثي 4ديم
الليله هنعمل هليييله
كانى رانى مشعرى فى نلج
اللي فات قديمه تاه
كان ديق بحاول اعدله
اللي يبيعك سيبو بفلوسه
اللي عندو كريزما زي
كان بدي غير العالم
اللي جاي بتاعي كليب
اللي على البنيه اللي شعرها ارجواني وطويل
الليلة دي عيد ميلادي