وانتا وانا يا حبيبي انا
وانا بين ايديكي
وانت سبابي عيشتيني في دوط
وانه قلبى مره قالى عمرو دياب
وانا داخل على عتاب وعلى القبه الخضراء
وانا على الرب
وانا جمله نو مخليتكش
وانحن يازهران رمز البطوله
وانا عشت سنين وانا بستني
وانا سيت
وانا شاب في سن
وانتي حبيبي عارف من امتى
وانا وعدي لافتكرك ولا بالخير ولا بالشر