شرين عبدالوهاب لسه فاكر
قالو بشرناك بالحق هزاع البلوشي
اللى بينى وبينك عمرو دياب
قالوا لي نفسي هتشوفني بتسال عني في استمرار
قالوا حلمك العالم اركب الاسد في الريح
قالو عنده عشره عمري اهو انت
قالو لك بديت انساك
اللى اختشو ماتو
قالوا مين طب انت فين
اللى جاى خراب من فوقك لتحتك يا فتحى
شرين يلا نبدا عام جدي
قالو تلنتس انك باسعني
قالو في الاب فارس قطريه