سنه اولي كنت خطيرسنه تانيه كنت بطير
سنه جيه
كلها هغرفه تمام بعضيهاا
سنه حلوه ياحميل
كلها نفسها تبقي مكاني عدوية
سنه حلوه ايهاب
كلها بقت دبابه تقول عايشين في نص رداب
سنه ماشي
كلها عملالي بيطير عصام صاص
كلها بتغير مني حتى اللي بقول مني
كلها بتغيير منى اسلام كابونجغ
كلها مستنظراه
كلها نفسها تدفن