لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
لما سالتيني بحبك لي
سلطان المرشد احتاج طاريك
لماذا تخليت عنى كاظم
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب
لما البحر ينشف هنساه ابو يوسف
لما الراجل يتكلم الست ما تعملش معاه
لما بعوز اتكلم بروح لمرايتي وا او اروح للكيف
لماذا ترك البونى الايمان بالله وكتب شمس المعارف الاقذر في تا
سلطان الليل اغنيه العيد مش عيد
لماذا تصلي ولا تشعر بشئ وداعا للصلاه الروبتيه