لما بتغيبي ليجسي
رحمه عصام مازمار
لما كيفك طاب جاي نادم على الفراق
لما بتوحشيني بتصبر
لما طل ابو سنينه
لما اموت جوجو متسيط
لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
لما سالتيني بحبك لي
لماذا تخليت عنى كاظم
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب
رحمه محسن حتي يا حظ