كاندى ياقمر على اسم كاندى
كان فية عصفورة
كان الشيطان للجيتار
كان ليا دعوه القى الخير بدون موسيقى
كانوا ياحبيبي
كانت بدار ام
كانا مايبيني شن خلاه يجيني
ليه البي جننتي
ليه يا انسان
كان نفسك تصرخ بالعالي
ليه هفكر فى اللى باعنى
كان فية فلاح عندة حمار
ليه الصحاب زياد ظاظا