اعمل اي في الوحدة
بقيت استغرب الي انا فيه ابو حمزين
اعمل عاملة
اعمل ايه بالوحد ونت مش
اخاف لما اعوفك بعد مااشوافك
اعمل ايه في قلبي اللي حبك فهميني
حاجات كتير ماتتفوتش ويجز
اعمل صوابع كنافه من غير قشطه ولا حاجه
بقيت بصعب علي اهلي فارس
اعمل ايه لو البنت مضيقه مني
بقيتي في الطريق البعد ريم
بقيت اهدر
اعملي كيو