لما تلاقينا غناء فهد الجبالي
لما تلقى اصحابك السيئن جم الجامع
لايوجد حماس الحفرة
لما ابت الحلوة تعدى
لما بحارتنا طليت كرمالك
لما بقول يارب بتفتح السموات
لما اقول ابقبا قد رد الفعل
لماذا الفيديوهات ليس لها صوت
لما ع الباب يحبيبى بدون موسيقى
لماذا نترك الدنيا تعذبنا
لماذا ضرب الله مثلا لنور بابمشكاة
لايت هكر ببجي
لما سالتنى بحبك ليه