عينييك كبار
انغام انا اللي مضيع حياته
عيني الراجل لما يخرف انا متخصص قصف الجبهة
انغام أنساك
انغام يااللي عيونك
انغام اغنيه ما تقابلناش بدري ليه بدون موسيقى
عيني بتنزف دم انا هقتل نفسي انا هشرب سم
انغام ياريت تفاهمني
عيني تعباني قوي عشان مقدرش ابص للقمر
عيني مش حلوه معايا فلوس ابدل ليه
عيني في مريتى
انغام الشلال
عيني واقف علي حيلي