انا يالله على باباك
انا ما في نحبك اكتر من عنيا
انا اسة شب و الحياة قصادي طويله
انا مشبهاش عيال هلهوله
انا لما حسبت خسايري لقيتها كتير
انا كنت لسه 12 سنه
انا زوله واقعيه
انا عندي كلب اسمو كلابش
انا النعيم والرزق جميل
انا على ما يرام بس حرق دم الاخصام
انا لست ملكك انا محظوظة لاني رحلت بدونك
انا راجع فريق الوعد
انا خايف بصبع العمر عل فاضي