لما تجيبي
لما تفركش
الليله ياسمرا احمد منيب
لما سار المركب وناساني
لما الظروف ضاقت ناس في الهبل ساقت
الليله حلوه روبي بدون موسيقي
لما سار المركب نساني بطيئ
لما انا كنت بسشور
لما صدفت وتقبالنا بدون موسيقى
لما بحب اتسلي
لماسية
لما بروح البرد فؤاد غازي
لما تشوفك عيني بنسي حياتى