لما تيجي تكلم مع علم ايدك جنبك كن محترم حوده
تلفونى رن
لماتش النهائي
لما بكون مضخوط
لما سالتيني بحبك لي
لماذا تخليت عنى كاظم
لماذا لا نستطيع قرائة الكتب
لما البحر ينشف هنساه ابو يوسف
لما الراجل يتكلم الست ما تعملش معاه
لما بعوز اتكلم بروح لمرايتي وا او اروح للكيف
لماذا ترك البونى الايمان بالله وكتب شمس المعارف الاقذر في تا
لماذا تصلي ولا تشعر بشئ وداعا للصلاه الروبتيه
لما بروق بسبب حروق