اللي فتحتلو بيتي وسابني
أنا أول كلامى
أنا رايحه سنه أولى
أنا سهران الرويشد
أنا مش قولتلقو الرجعه
اللي ليه هوا مني يلا انا جاهز
اللي تشوفه جنات
أنا عايزة اشغل فيلم شرين وي هادي
أنا في عز وفلوسي متحزمه بتهز
أنا منىلله محمدعز
أنا مش فضالةم
اللي داق الجرح حسن الأسمر
الليل واخره الريس شحات البنجري